- ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
- اخبار
- اخبار بازی
- ۵ دقیقه خواندن
شرکت اسکوئر انیکس به ۶ سوال مهم درباره بازی Final Fantasy VII Rebirth پاسخ میدهد.
📑مصاحبه ای با کارگردان نائوکی هاماگوچی، تهیه کننده یوشینوری کیتاسه و مدیر خلاق تتسویا نومورا تا به برخی از سوالات مهم پاسخ دهند. این مصاحبه شامل میزان پوشش داستانی Rebirth، تصمیم درباره تقسیم آن بین دو دیسک و هرگونه انتقال داده بین Remake و Rebirth است.
توسعه Rebirth در مقایسه با Remake چگونه بود؟
📑Rebirth در تاریخ 29 فوریه عرضه میشود، چند ماه پیش از چهارمین سالگرد Remake. به گفته هاماگوچی، دوره توسعه Remake حدود چهار سال بوده است، که این مدت زمان کوتاه برای توسعه Rebirth، یک بازی بسیار بزرگتر، به نظر میرسد. این واقعاً تحسین برانگیز است، زیرا Square در طول این دوره توسعه، داستان توسعه انحصاری Intermission برای PlayStation 5 و بهروزرسانی Intergrade را منتشر کرده است.
👨🏻💼هاماگوچی توسعه Intermission/Intergrade را به عنوان عاملی برای تسهیل دوره توسعه میشمارد، زیرا به طراحان این امکان را میدهد که با PS5 (که Rebirth به آن اختصاص دارد) بیشتر آشنا شوند و علیرغم محدوده بزرگترش، Rebirth را در یک زمان مشابه به اتمام برسانند.
🗨️هاماگوچی از طریق مترجم میگوید: “اما در عین حال، ما توانستیم زمان توسعه را کاهش دهیم و در یک زمان معمولی و استاندارد عرضه کنیم، در حالی که حجم بزرگی از محتوا را داریم. بنابراین این چیزی است که ما به آن اعتماد داریم و بسیار افتخار میکنیم.”
تا کجای داستان Rebirth پوشش میدهد؟
❓وقتی از نقطه پایان Rebirth پرسیدم، تتسویا نومورا تأکید کرد که داستان تا انتهای پایتخت فراموش شده (یا همان شهر باستانیان) ادامه مییابد. با این حال، همانطور که هر کسی که Remake را پایان داده است میداند، نومورا تأکید میکند که Rebirth رویدادها را به همان ترتیب یا شیوه ای که در بازی اصلی بود، دنبال نخواهد کرد.
آیا میتوانید اطلاعات را از FFVII Remake منتقل کنید؟
🏢Square Enix همچنین تأیید کرده است که هیچ پیشرفتی بین هیچ نسخه از Remake و Rebirth به اشتراک گذاشته نمیشود. این بدان معناست که شما نمیتوانید تجهیزات و ماتریاهایی را که در بازی اول کسب کردهاید، به این بازی منتقل کنید.
👨🏻💼هاماگوچی توضیح میدهد: “اگرچه یک داستانی وجود دارد که در طول این عناوین مختلف دنبال میشود، [Rebirth] به طور مستقل خودش است. بنابراین هیچ پارامترهای رشد خاصی یا تواناییهایی که از عنوان قبلی به آن منتقل میکنید وجود ندارد.”
🔻با این حال، هاماگوچی فاش میکند که بازیکنانی که دادههای ذخیره شده Remake/Intergrade دارند، در ابتدای Rebirth یک ماتریای فراخوانی ناشناخته دریافت خواهند کرد.
چرا دو دیسک؟
🎮Rebirth به اندازهای بزرگ است که Square آن را بین دو دیسک تقسیم کرده است. هاماگوچی میگوید که بازی 150 گیگابایت است، با 100 گیگابایت در یک دیسک و 50 گیگابایت در دیگری. با این حال، شما مانند طرفداران بازی اصلی، نیازی به تعویض دیسک نخواهید داشت. به دلیل ساختار PS5، بازیکنان ابتدا با نصب کردن هر دو دیسک، بازی را به طور کامل نصب میکنند. پس از آن، فقط یکی از دیسکها برای بازی کامل لازم است.
👨🏻💼هاماگوچی تصمیم بر تقسیم Rebirth به این شکل را کمتر با بازگرداندن حس نوستالژی و بیشتر به عنوان یک روش برای حفظ تصویر الهام بخش تیم اتخاذ کرده است. Square همیشه Rebirth را به عنوان یک جهان بزرگ و با جزئیات بالا تصور کرده بود که از Midgar اصلاح شده Remake جذاب تر است. بنابراین، فشرده سازی آن در یک بلوری تکی به طراحان مجبور میکرد تا محتوا و ایدههای خود را کاهش دهند، بنابراین استفاده از دو دیسک به عنوان راه حل آشکار شد.
چه بازیهای کوچکی توسعه یافتهاند؟
〽️بخشهای کوچک و سبک Final Fantasy VII بخش قابل توجهی از جذابیت بازی را تشکیل میدهند. خوشحال کننده بود که برخی از آنها را در تریلر اخیر State of Play دوباره ببینیم، اما من از Square پرسیدم که آیا هر بازی کوچک خاصی وجود دارد که تیم بیشترین هیجان را در بازبینی آن دارد. هاماگوچی “راهپیمایی افتتاحیه روفوس شینرا” را بیان میکند.
🗄️در نسخه اصلی، کلاود خود را به عنوان سرباز شینرا مخفی میکند تا به مراسم نفوذ کند و با فشار دادن دکمههای زمانبندی شرکت در مراسم را رهبری کند. در Rebirth، بازیکنان سربازانی را جمعآوری میکنند و تصمیم میگیرند چگونه آنها را ترتیب دهند، که به یک رویکرد دستیتر منجر میشود و به نسخههای مختلفی از جریان راهپیمایی منجر میشود.
👨🏻💼هاماگوچی میگوید: “بنابراین در این باره، ما واقعا برخی از جنبههای بازی کوچک اصلی را تغییر دادهایم، برخی از عناصر آن را به دست گرفتهایم و آن را برای هماهنگی با استانداردهای امروز و برای تجربهای عمیقتر، جذابتر و جالبتر بالا بردهایم.” و این چیزی است که ما میخواهیم کاربران هم تجربه کنند.
وضعیت وینسنت چیست؟
🧒🏻ظهور کوتاه وینسنت والنتاین در تریلر داستان Rebirth در State of Play سپتامبر، یک لحظه هیجانانگیز بود. ما برای کسانی که برای اولین بار بازی میکنند، حقیقت شخصیت را فاش نمیکنیم، اما مانند یوفی، در نسخه اصلی او عضو اختیاری گروه بود، بنابراین من از Square پرسیدم که آیا این مورد دوباره رخ خواهد داد؟ نومورا تایید میکند که وینسنت این بار به عنوان بخشی از داستان اصلی Rebirth به گروه میپیوندد، اما متأسفانه قابل بازی نخواهد بود.
📁به جای اینکه جنگجوی غمگین به صرفه در جمع حاضری حضور داشته باشد، مانند Red XIII در بازسازی، وینسنت به سادگی به همراه گروه همراهی میکند. نومورا توضیح میدهد که دلیل این اتفاق این است که در نسخه اصلی، وینسنت در انتهای داستان به گروه میپیوندد. بر اساس این پاسخ، به نظر میرسد که قدرت وینسنت را تا زمان ورود قسمت سومی که هنوز نامگذاری نشده است، خودمان به دست نخواهیم آورد.
🎮Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ 29 فوریه برای PlayStation 5 عرضه میشود.
نوشته های مرتبط
اکانت کلش اف کلنز میخوای بخری؟
از بین لیست آگهی ها بهترین اکانت رو پیدا کن و در کمترین زمان تحویل بگیر. در کنار اکانت کلش میتونی قبیله و اکانت کلش رویال هارو نگاه بندازی